TÜ Turundusklubi

Infoõhtud:

Uued infoõhtud 2025. aasta septembris

ORGANISATSIOONIST

Tartu Ülikooli Turundusklubi on 2009. aastal asutatud üliõpilasorganisatsioon, mis pakub tudengitele võimalust tegutseda turundusmaailmas ning laiendada enda suhtlusvõrgustikku. Rikastame Tartu tudengite ülikoolielu, korraldades koolitusi ning klubiõhtuid, ja anname võimaluse rakendada teadmisi läbi projektipraktika ettevõtetes. Klubi on avatud kõikidele üliõpilastele, olenemata varasemast turundusalasest teadmistest. Liitu meiega ja paista välja!

Sügissemestril keskendume peamiselt koolitustele ja seminaridele, kus liikmed saavad süvitsi minna turunduse teooriaga ja praktikas rakendatavate teadmistega. Lisaks koolitustele korraldame mitmeid klubiõhtuid, kus klubiliikmed saavad mõnusalt aega veeta ning võrgustikku luua. Sügissemestri lõpetab vinge jõulupidu.

Kevadsemestril on Turundusklubi fookuses projektipraktika, kus klubilised jagatakse meeskondadesse ja saavad reaalse kogemuse ettevõtetes turundust teha. Lisaks praktilisele töökogemusele toimuvad vaheseminarid, et jagada edusamme ja õppimiskogemusi. Samuti jätkuvad koolitused ja klubiõhtud, et toetada pidevat arengut ja suhtlemist.

HELERI KOGEMUSLUGU

Liitusin Tartu Ülikooli Turundusklubiga, sest soovisin saada uusi tutvusi ja kogemusi. Mind on alati turundus huvitanud ning leidsin, et kuigi õpin meediat, annaksid turundusalased teadmised ja kogemused mulle palju juurde. Olin enne Turundusklubiga liitumist puutunud kokku üritusturundusega, kust tõenäoliselt selle pisiku kaasa sain ning tahtsin tutvuda ka teiste turunduse valdkondadega. Siiski võin kinnitada, et Turundusklubi ei eelda mingisugust varasemat kogemust ning nii mõnelgi juhul võivad puhtalt lehelt alustajal olla isegi originaalsemad ja paremad ideed.

Sain aastaga nii tiimi- kui ka organisatsiooniliikme kogemuse ning oma teisel aastal Turundusklubis otsustasin kandideerida juba juhtkonda ja vastutada Turundusklubi kommunikatsiooni eest. Grupitöö puhul õpib igaüks lisaks turunduslikele oskustele ka meeskonnatööd või saab soovi korral isegi selle juhtimise kogemuse. Samuti tuleb tulevikus kindlasti kasuks kliendiga suhtlemise kogemus, mida konkreetse ettevõttega tegeledes iga grupp saab. Organisatsiooni üldisema tegevusega on võimalik puutuda rohkem kokku ja anda oma panus ühisürituste planeerimisel ja elluviimisel.

Turundusklubi on andnud mulle palju uusi kontakte nii alles alustavate ja põnevaid lahendusi katsetavate noorte kui ka juba ennast proovile pannud ja nüüd oma kogemusi jagavate praktikute seas. Oma praeguses töös üritusturundusagentuuris ID Production hindan väga juhtimis- ning koostöökogemust ning leian pidevalt paralleele noorteorganisatsioonis kogetu ja tegevettevõtete vahel. Sinu enda teha on see, palju sa Turundusklubist saad, kuid võin garanteerida, et turundus on valdkond, mis täiendab igat eriala ning on Sinu CV-s kindlasti lisaväärtus, mida tööandja kõrgelt hindab – õpid sa kommunikatsiooni, statistikat või filosoofiat.