TÜ Turundusklubi

Infoõhtud:

12.09.2023 kell 18:15

Delta keskus, ruum 1018

ORGANISATSIOONIST

Tartu Ülikooli Tudengite Turundusklubi sai alguse 2009. aasta detsembris, seega tähistame sellel hooajal oma 10. tegevusaastat. Klubi koondab toredaid ja ettevõtlikke turundushuvilisi tudengeid, kes soovivad kas juba omandatud või omandatavaid turundusalaseid teadmisi praktikas rakendada. Klubilised saavad semestri jooksul gruppides teha koostööd ettevõtetega ning seeläbi avardada enda silmaringi ja suhelda erinevate erialade tudengitega. Nii on võimalik astuda esimesi samme karjääriredelil: paljud meie klubilised on just tänu saadud kogemustele leidnud endale esimesed töökohad.

Ei tasu muretseda, kui varasemad teadmised turundusest puuduvad, sest just tehtud meeskonnatöö kaudu õpibki kõige rohkem. Lisaks klassikalisele turundusele on võimalik ennast arendada ka näiteks ürituste korraldamise või disaini valdkonnas, seega on klubiga oodatud liituma tudengid kõikidelt erialadelt. Klubiliikmetele toimuvad igakuised ühisüritused, kus käivad külas inspireerivad esinejad ning vahetatakse mõtteid teiste projektide klubilistega. Haara võimalusest kinni: ootame kõiki uusi tudengeid registreeruma septembrikuus!

HELERI KOGEMUSLUGU

Liitusin Turundusklubiga, sest soovisin saada uusi tutvusi ja kogemusi. Mind on alati turundus huvitanud ning leidsin, et kuigi õpin meediat, annaksid turundusalased teadmised ja kogemused mulle palju juurde. Olin enne Turundusklubiga liitumist puutunud kokku üritusturundusega, kust tõenäoliselt selle pisiku kaasa sain ning tahtsin tutvuda ka teiste turunduse valdkondadega. Siiski võin kinnitada, et Turundusklubi ei eelda mingisugust varasemat kogemust ning nii mõnelgi juhul võivad puhtalt lehelt alustajal olla isegi originaalsemad ja paremad ideed.

Sain aastaga nii tiimi- kui ka organisatsiooniliikme kogemuse ning oma teisel aastal Turundusklubis otsustasin kandideerida juba juhtkonda ja vastutada Turundusklubi kommunikatsiooni eest. Grupitöö puhul õpib igaüks lisaks turunduslikele oskustele ka meeskonnatööd või saab soovi korral isegi selle juhtimise kogemuse. Samuti tuleb tulevikus kindlasti kasuks kliendiga suhtlemise kogemus, mida konkreetse ettevõttega tegeledes iga grupp saab. Organisatsiooni üldisema tegevusega on võimalik puutuda rohkem kokku ja anda oma panus ühisürituste planeerimisel ja elluviimisel.

Turundusklubi on andnud mulle palju uusi kontakte nii alles alustavate ja põnevaid lahendusi katsetavate noorte kui ka juba ennast proovile pannud ja nüüd oma kogemusi jagavate praktikute seas. Oma praeguses töös üritusturundusagentuuris ID Production hindan väga juhtimis- ning koostöökogemust ning leian pidevalt paralleele noorteorganisatsioonis kogetu ja tegevettevõtete vahel. Sinu enda teha on see, palju sa Turundusklubist saad, kuid võin garanteerida, et turundus on valdkond, mis täiendab igat eriala ning on Sinu CV-s kindlasti lisaväärtus, mida tööandja kõrgelt hindab – õpid sa kommunikatsiooni, statistikat või filosoofiat.